معاون وزیر ورزش و جوانان: سلامت محوري در دستور كار فدراسيون ها قرار گيرد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

معاون وزیر ورزش و جوانان: سلامت محوري در دستور كار فدراسيون ها قرار گيرد

معاون وزیر ورزش و جوانان: سلامت محوري در دستور كار فدراسيون ها قرار گيرد

 معاون امور بانوان وزير ورزش و جوانان گفت: علاوه بر توجه به حوزه قهرماني در ورزش، بايد فدراسيون ها به موضوع سلامت محوري نيز توجه ويژه اي داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی رباب شهريان روز شنبه در مجمع ساليانه فدراسيون كبدي كه در حاشيه مسابقه هاي قهرماني جوانان آسيا و به ميزباني اروميه برگزار شد، افزود: رشته كبدي با وجود اينكه قدمت چنداني در ايران ندارد ولي در بخش بانوان و مردان و در حوزه هاي قهرماني و همگاني فعاليت و توسعه قابل قبولي داشته است.
وي اظهار كرد: همكاري و تعامل قابل قبول فدراسيون با هيات هاي استاني در كسب موفقيت هاي اين رشته در سطوح آسيايي و جهاني را موجب شده است و اين امر نشان از برنامه محور بودن اين فدراسيون دارد.
شهريان گفت: امسال بازي هاي المپيك را به عنوان يكي از مهمترين رويدادهاي مهم جهان پيش رو داريم و فدراسيون ها با حمايت وزارت ورزش و جوانان و كميته ملي المپيك بايد براي كسب سهميه هاي بيشتر و حضور در ريودوژانيرو تلاش كنند.
وي ادامه داد: تاكنون در بخش بانوان موفق به كسب هفت سهميه المپيك شده ايم و طي چند روز آينده احتمال كسب دو سهيمه بانوان در رشته تكواندو را نيز داريم.
شهريان گفت: فدراسيون ها و هيات ورزشي بايد تعامل بيشتري با فدراسيون و هيات هاي پزشكي ورزشي داشته باشند و سلامت محوري و بهره مندي از دانش تحقيقاتي و علمي آنها مي تواند سلامت و نشاط همگاني جامعه را تامين كند.
وي اخلاق محوري در ورزش، پرهيز از نگاه تك بعدي به برخي رشته هاي ورزشي، استفاده از پتانسيل حاميان و اسپانسرهاي بخش خصوصي مي تواند ناجي ورزش قهرماني و همگاني ورزش كشور باشد.
به گزارش ايرنا، مجمع ساليانه فدراسيون كبدي كشور در حاشيه چهارمين دوره مسابقه هاي كبدي قهرماني مردان و بانوان جوانان آسيا برگزار شد.
عصر امروز شنبه فينال اين دوره از رقابتها بين تيم هاي مردان و زنان ايران و هند برگزار مي شود.
رباب شهريان معاون امور بانوان وزير ورزش و جوانان كشور به منظور شركت در مجمع ساليانه فدراسيون كبدي، تماشاي ديدارهاي مسابقه هاي فينال چهارمين دوره كبدي جوانان مردان و زنان ايران و هند و شركت در همايش ورزش بانوان آذربايجان غربي به شهر اروميه سفر كرده است.
چهارمين دوره مسابقات قهرماني كبدي جوانان مردان و زنان آسيا با حضور شش كشور آسيايي در قالب پنج تيم مردان و شش تيم بانوان طي روزهاي 25 تا 28 فروردين ماه در اروميه برگزار مي شود.
علي شاهي و سينا حسيني دو كبدي كار ملي پوش استان آذربايجان غربي به همراه نواب تازه قلعه به عنوان مربي در معيت تيم ملي جوانان حضور دارند.
پنج تيم مردان از كشورهاي ايران، هندوستان، سريلانكا، عراق و تركمنستان و شش تيم بانوان از كشورهاي پاكستان، افغانستان، ايران، هندوستان، سريلانكا و عراق رقابتهاي خود را از صبح روز چهارشنبه به صورت همزمان و جداگانه در دو سالن شش هزار نفري غدير و سه هزار نفري شهيدان آهن دوست اروميه پي گيري كرده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 322
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 322
بازدید ماه : 428
بازدید کل : 13140771
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7